Oferta

Firma MAT INSTAL prezentuje Państwu nowoczesne i funkcjonalne pomieszczenia biurowe do wynajęcia w budynku o powierzchni około 1000m2w świetnie zlokalizowanej, nowo wybudowanej nieruchomości w Toruniu. Budynek wraz z parkingiem na 43 samochody + 1 miejsce dla osoby niepełnosprawnej położony jest na działkach o powierzchni 5600m2.

.

[iframely]https://youtu.be/l5Ag_D1EX5g[/iframely]

 

Specyfikacja obiektu

Jest to budynek biurowo – handlowy o dwukondygnacyjnej konstrukcji wyposażony w stolarkę aluminiową. Cały teren jest ogrodzony i monitorowany. Dostęp do budynku jest możliwy od strony ulicy Płockiej i Sieradzkiej. Pomieszczenia przeznaczone pod wynajem posiadają osobne wejście do budynku. Istnieje możliwość dokonania podziału wewnętrznego budynku na dwie oddzielne strefy.

Dostęp do budynku i parkingu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.

Dysponujemy nowocześnie wyposażoną salą konferencyjno – szkoleniową z zapleczem multimedialnym oraz pomieszczeniem kuchenno – socjalnym do czasowego wynajmu.

Dogodna lokalizacja i idealne skomunikowanie

Budynek zlokalizowany jest przy ul. Płockiej 3. Umiejscowienie nieruchomości bezpośrednio przy Szosie Lubickiej (droga krajowa nr 10) oraz w odległości 2 km od ul. Olsztyńskiej (droga krajowa nr 15) zapewnia dogodny i szybki dojazd przez cały dzień. Budynek jest oddalony zaledwie 15 minut od centrum Torunia i 7 minut od zjazdu na autostradę A1 w Lubiczu. Nieruchomość jest również dostępna jest dla osób podróżujących komunikacją miejską.

Lokalizacja Polska

 

 

mapa_polski_matinstal

 

 

Lokalizacja obiektu na terenie Torunia jest bardzo korzystna, z wielu kierunków dojazd jest szybki i przebiega płynnie. Obok miasta przebiega Autostrada A1Amber One, z węzłami Toruń Północ, Toruń Wschód i planowanym Toruń Południe. Odległość od budynku do bramek wjazdowych wynosi około 2 km. A1 to arteria drogowa północ-południe, która prowadzi w kierunkach Trójmiasto – Górny Śląsk – granica państwa, przez Łódź, Częstochowę. A1 krzyżuje się w centrum kraju z autostradą A2 biegnącą na kierunku wschód-zachód. Przez Toruń biegnie także droga krajowa nr 91 o przebiegu porównywalnym z trasą autostrady A1. Z Warszawy przez Toruń prowadzi do Szczecina przez Piłę droga nr 10. Fragmentami jest ona drogą ekspresową. Z Poznaniem Toruń ma skomunikowanie drogą nr 15 przez Trzemeszno, Gniezno i tą samą drogą z Olsztynem przez Ostródę. Połączenie z portem lotniczym w Bydgoszczy, oddalonym o 50 km, przebiega drogą nr 10 i koleją. Szybka Kolej Metropolitarna BiT City połączy wkrótce obie stolice województwa, Bydgoszcz i Toruń. Skomunikowanie kolejowe z krajem w większości przypadków co do kierunków odpowiada drogowemu, przy czym bezpośrednie połączenie InterCity jest tylko z Warszawą, przez Kutno, i z Bydgoszczą.

Opis techniczny

Budynek oraz przyległy teren został wyposażony w:

a) instalację elektryczną z odrębnym pomiarem pomieszczeń wynajmowanych (podliczniki),

b) instalację oświetlenia fasady budynku,

c) instalację oświetlenia parkingów,

d) ogrzewanie podłogowe z funkcją chłodzenia oparte na pompie ciepła i kotle gazowym,

e)wentylację mechaniczną z odzyskiem ciepła i chłodzeniem pasywnym,

f) elektroniczny system ochrony przeciwpożarowej:

– pomieszczenia biurowe wyposażone w czujniki sufitowe

g) instalację telefoniczną:

– pomieszczenie biurowe wyposażone w gniazda w ilości od czterech do sześciu sztuk

h) instalację komputerową:

– pomieszczenie biurowe wyposażone w gniazda w ilości od czterech do sześciu sztuk

i) system elektronicznego monitorowania zewnętrznego oraz klatek schodowych,

j) system kontroli dostępu:

– dostęp całodobowy, z możliwością dowolnej konfiguracji osób uprawnionych począwszy od pierwszych drzwi wejściowych poprzez przejście przez strefę wewnętrzną i drzwi do poszczególnych biur,

Karty dostępowe będą wydawane bezpłatnie przy założeniu do 3 osób na jedno pomieszczenie biurowe,

k) system alarmowy:

– dostęp całodobowy, z możliwością dowolnej konfiguracji osób uprawnionych począwszy od drugich drzwi wejściowych poprzez przejście przez strefę wewnętrzną i drzwi do poszczególnych biur,

– istnieje możliwość uzbrajania w trybie ochrony poszczególnej strefy wynajętej w dowolnych godzinach zgodnych z oczekiwaniami najemców,

l) system domofonów:

– system cyfrowy umożliwiający dowolną konfigurację oraz łączenie z telefonami stacjonarnymi,

m) system stolarki drzwiowej wewnętrznej wyposażony w system wkładek drzwiowych

n) instalację wodno – kanalizacyjną,

o) instancję centralnego odkurzania,

p) dostęp do łącza telekomunikacyjnego Orange TP SA (telefony stacjonarne, Internet).

Pomieszczenie posiadają osobne zasilanie elektryczne z pośrednim pomiarem zużycia prądu.

Wnętrze budynku utrzymane wg wysokich standardów wykończeniowych z zachowaniem nowoczesnej stylistyki architektury wewnętrznej.

Pomieszczenia biurowe wyposażone w nowoczesny system drzwi bezprzylgowych.

W pomieszczeniach biurowych została ułożona wykładzina dywanowa systemowa składająca się z elementów o wymiarach 50 x 50 z wyłączeniem poniższych pomieszczeń.

W pomieszczeniach kondygnacji parteru nr. 23 korytarz , 24 pom. socjalne lub techniczne oraz Ip. nr. 113 pom. biurowe lub socjalne , 114 korytarz, 119 pomieszczenie biurowe została ułożona okładzina podłogowa ceramiczna z gresu polerowanego o wymiarach 60 x 60.

W pomieszczeniach zamontowane są podwieszane sufity z płyt STG oraz kasetonów o wymiarach 60×60 wraz z oświetleniem.

Ściany w pomieszczeniach zostały pomalowane wysokiej jakości farbami w kolorze podstawowym.

Większość pomieszczeń biurowych została wyposażona w „ukrytą” instalację wodno – kanalizacyjną.

Istnieje możliwość odpłatnego wyświetlania reklamy multimedialnej na telebimie LED umiejscowionym na dachu budynku.

Dla firm wynajmujących pomieszczenia biurowe przeznaczone są dwie powierzchnie reklamowe na fasadzie budynku od strony ulicy Lubickiej z możliwością podświetlenia.

Teren przyległy do budynku jest w dużej części terenem zielonym z nowoczesną miniarchitekturą wyposażoną w ławki, śmietniki i stojaki na rowery. Miniarchitektura zewnętrzna nawiązuje do nowoczesnych trendów architektonicznych w wykonaniu ze stali nierdzewnej.

Całość terenu jest ogrodzona i wyposażona w trzy bramy wjazdowe oraz jedną furtkę.

Sterowanie otwarciem i zamknięciem bram obywa się za pomocą systemu elektronicznego w określonych godzinach.

Wysoki standard i pełne bezpieczeństwo

Zarządzanie nieruchomością przez przedsiębiorstwo Mat-Instal prowadzone jest zgodnie z najwyższymi standardami, z poszanowaniem potrzeb i oczekiwań Najemców. Budynek jest dozorowany elektronicznie przez firmę ochroniarską, jak również przez zainstalowany system kamer na zewnątrz i wewnątrz korytarzy kontrolujący wejście i wyjście z budynku. Dostęp do pomieszczeń jest pod nadzorem elektronicznego systemu kontroli dostępu, jak i system domofonów cyfrowych skonfigurowanych z telefonami stacjonarnymi.

Warunki najmu

1. Przedmiotem oferty jest wynajem pomieszczeń o powierzchni:

 

Parter – wejście A: 

   wynajem łącznie: 124,51m2

– pomieszczenie sekretariatu nr. 002 – pow. 11,68m2

– pomieszczenie sali sprzedaży nr. 006 – pow. 72,42m2

– pomieszczenie salki konferencyjnej nr. 008 – pow. 24,64m2

– pomieszczenie biurowe nr. 007 – pow. 15,77m2

 

Parter – wejście B: 

– pomieszczenie biurowe nr. 026 – pow. 31,13m2

– pomieszczenie biurowe nr. 027 – pow. 35,97m2

– pomieszczenie biurowe nr. 028 – pow. 33,02m2

– pomieszczenie socjalne nr. 024 – pow. 7,18m2

– komunikacja nr. 023 – pow. 29,98m2

– WC  – pow. 4,24m2

 

Piętro – wejście B:

– pomieszczenie biurowe lub socjalne nr. 114 – pow. 14,29m2

– pomieszczenie biurowe nr. 116 – pow. 28,58m2

– pomieszczenie biurowe nr. 117 – pow. 26,14m2

– pomieszczenie biurowe nr. 118 – pow. 29,45m2

– pomieszczenie biurowe nr. 119 – pow. 65,69m2

– pomieszczenie biurowe nr. 120 – pow. 36,19m2

– pomieszczenie biurowe nr. 121 – pow. 31,15m2

– komunikacja nr. 113 – pow. 24,07m2

– WC  – pow. 3,95m2

 

2. Minimalny okres wynajmu wynosi 24 miesiące.

3. Istnieje możliwość zapewnienia dodatkowo odpłatnej obsługi biura firmy (m.in. odbieranie i łączenie połączeń przez centralę, odbiór i wysyłka korespondencji wraz z ewidencją, ksero, bindowanie itp. – zakres do uzgodnienia).

4. Istnieje możliwość zapewnienia dodatkowo odpłatnej usługi serwisu sprzątania pomieszczeń.